اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ارسال 446 تن کالا از کرمان برای سیل‌زدگان خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: در مجموع 446 تن کالا به ارزش 12 میلیارد تومان از استان کرمان به خوزستان ارسال شده است.

ارسال 446 تن کالا از کرمان برای سیل‌زدگان خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا فلاح امروز در ستاد مدیریت بحران استان کرمان از استقرار 76 نیروی امدادی هلال‌احمر کرمان در پنج اردوگاه در استان خوزستان برای کمک به سیل‌زدگان خبر داد و گفت: 20 روستا برای امدادرسانی توسط جمعیت هلال‌احمر کرمان شناسایی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان ادامه داد: 27 هزار نفر امدادرسانی و اسکان توسط هلال‌احمر کرمان با توزیع چادر در اردوگاه و یا نزدیکی محل‌های سکونت سیل‌زدگان انجام گرفت.

فلاح افزود: 171 تن کالای امدادی با ارزش 5 میلیارد تومان از استان کرمان به خوزستان ارسال شد و 275 تن کالا به ارزش 7 میلیارد تومان هدایای مردمی است.

وی با بیان اینکه در مجموع 446 تن کالا به ارزش 12 میلیارد تومان اقلام ارسالی استان کرمان به خوزستان است، گفت: همه کالاها نو بودند و اقلام دسته دوم جدا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان بیان داشت: امروز حمیدیه را ترک می‌کنیم، چون ضرورتی به حضور ما نیست و تحویل خوزستان داده می‌شود.

وی با بیان اینکه یک میلیارد تومان لباس به خوزستان ارسال شده است، عنوان کرد: نیازهای کنونی سیل‌زدگان خوزستان و حمیدیه پشه‌بند و لباس است.

مهدی رجبی‌زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان اظهار داشت: در بارندگی سال زراعی جاری، تقریبا در شمال استان کرمان 22 میلیارد مترمکعب حجم بارش‌ها داشتیم که 3.2 میلیارد مترمکعب آن روان‌آب بوده است.

وی بیان کرد: 11 درصد از وسعت حوضه‌های آبخیز شمال استان کرمان آبخیزداری شده که در نتیجه آن کنترل و مدیریت 360 میلیون مترمکعب سیلاب و روان‌آب و نفوذ 108 میلیون مترمکعب به سفره‌های استان بوده است.

انتهای پیام/80017/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول